Selskabsarrangementer



Selskabsarrangementer
Lad Pindstrup Centret danne rammerne for jeres næste festlige begivenhed, hvor vi i fællesskab tilrettelægger dagen efter jeres ønsker.
Vores køkken er kendt for deres varierende, kreative og velsmagende buffeter, hvor maden altid er lavet helt fra bunden og med årstidens råvarer.
Restauranten har plads til 100 spisende gæster, hvor der er høflig selvbetjening af drikkevarer.
Udover restauranten har I adgang til receptionsområdet, som også benyttes som velkomstområde for selskabsgæsterne.
I Pejsestuen kan der slappes af ved den knitrende ild, eller der kan dystes i et spil pool eller bordfodbold.
I vores skønne og naturlige udeområder, kan man strække benene og lade børnene lege frit med adgang til legeplads, boldspil og mooncars.
I sommerhalvåret er der ydermere adgang til vores hyggelige loungeområde og til atriumgården, hvor der kan spilles kæmpeskak.
Vil I selv sørge for hele festen kan dette lade sig gøre ved leje af vores Center II.
Centret kan også bookes til de mindre selskaber på maks. 50 personer, hvor Pindstrup Centret sørger for forplejningen.
Kontakt os venligst for yderligere information og muligheder.
Der er åbent for booking af private festarrangementer hvert år i
januar, februar, marts, april og maj samt i oktober, november, december.

BRUNCH
Et bruncharrangement er oplagt til f.eks. barnedåb eller den tidlige fødselsdag.
Varighed op til 6 timer, hvorefter der betales ekstra timepris for
min. 2 servicemedarbejdere afhængig af selskabets størrelse.
Vi sørger for borddækning inkl. fyrfadsstager og vase med blomst.
I er altid velkomne til selv at pynte lokalet og bordene yderligere op.
Drikkevarer købes her, men hvis egen vin og velkomstdrinks medbringes,
betales kr. 50,00 pr. gæst i proppenge.
Spiritus og likør må gerne medbringes uden mérpris.
Pris pr. voksen
kr. 398,00Pris pr. barn (3-11 år)
kr. 298,00Tillæg ved diætmenu pr. person (mere end 3 hensyn)
kr. 50,00
FROKOSTARRANGEMENT
Et frokost arrangement er perfekt til konfirmation eller fejring af bryllups- eller mærkedage.
Varighed op til 8 timer, hvorefter der betales ekstra timepris for min. 2 servicemedarbejdere afhængig af selskabets størrelse.
Vi sørger for borddækning inkl. fyrfadsstager og vase med blomst.
I er altid velkomne til selv at pynte lokalet og bordene yderligere op.
Drikkevarer købes her, men hvis egen vin og velkomstdrinks medbringes,
betales kr. 50,00 pr. gæst i proppenge.
Medbringes fadølsanlæg betales yderligere kr. 50,00 i proppenge pr. gæst.
Spiritus og likør må gerne medbringes uden mérpris.
Pris pr. voksen
kr. 498,00Pris pr. barn (3-11 år)
kr. 375,00Tillæg ved diætmenu pr. person (mere end 3 hensyn)
kr. 50,00
AFTENARRANGEMENT
Vores aftenarrangement er ideelt til bryllupsfest eller fejring af den runde fødselsdag.
Varighed op til 8 timer, hvorefter der betales ekstra timepris for min. 2 servicemedarbejdere afhængig af selskabets størrelse.
Vi sørger for borddækning inkl. fyrfadsstager og vase med blomst.
I er altid velkomne til selv at pynte lokalet og bordene yderligere op.
Drikkevarer købes her, men hvis egen vin og velkomstdrinks medbringes,
betales kr. 50,00 pr. gæst i proppenge.
Medbringes fadølsanlæg betales yderligere kr. 50,00 i proppenge pr. gæst.
Spiritus og likør må gerne medbringes uden mérpris.
Pris pr. voksen
kr. 498,00Pris pr. barn (3-11 år)
kr. 375,00Tillæg ved diætmenu pr. person (mere end 3 hensyn)
kr. 50,00
TILKØB
Sodavand - priser fra
kr. 25,00Øl - priser fra
kr. 25,00Vin - priser fra
kr. 195,00Natmad pr. person
kr. 120,00Velkomstkaffe & kage pr. person
kr. 55,00Leje af soundbox
kr. 500,00Ekstra personaletimer á
kr. 400,00
FESTOVERNATNING
Invitér jeres gæster til at overnatte, så ingen skal køre hjem.
Gæsterne kan booke direkte hos os eller igennem jer.
Enkeltværelse
kr. 550,00Dobbeltværelse
kr. 650,00Leje af hus m/ 24 sengepladser
kr. 3000,00Festmorgenmad, min. 20 personer
kr. 158,00Forbehold for prisstigninger
På grund af den store usikkerhed omkring prisudviklingen i Danmark og verden i øvrigt,
tages der forbehold for prisstigninger forud for arrangementets afholdelse.
Reservationen er baseret på gældende priser på reservationstidspunktet.
En eventuel prisstigning inden arrangements afholdelse vil ikke kunne udgøre mere
end prisudviklingen i henhold til Danmarks Statistiks Nettoprisindeks.
Kontakt Pindstrup Centret

Direktør
Mail: tbh@pindstrupfonden.dk
Tlf. 8639 6111

Receptionist & koordinator
Mail: mj@pindstrupfonden.dk
Tlf. 8639 6111

Køkken
Mail: abc@pindstrupfonden.dk
Tlf. 8639 6111