Selskabsarrangementer

Festarrangement
Hold bryllup på Pindstrup Centret

Selskabsarrangementer

Lad Pindstrup Centret danne rammerne for jeres næste festlige begivenhed, hvor vi i fællesskab tilrettelægger dagen efter jeres ønsker.

Vores køkken er kendt for deres varierende, kreative og velsmagende buffeter, hvor maden altid er lavet helt fra bunden og med årstidens råvarer.
Restauranten har plads til 100 spisende gæster, hvor der er høflig selvbetjening af drikkevarer.

Udover restauranten har I adgang til receptionsområdet, som også benyttes som velkomstområde for selskabsgæsterne.
I Pejsestuen kan der slappes af ved den knitrende ild, eller der kan dystes i et spil pool eller bordfodbold.

I vores skønne og naturlige udeområder, kan man strække benene og lade børnene lege frit med adgang til legeplads, boldspil og mooncars.
I sommerhalvåret er der ydermere adgang til vores hyggelige loungeområde og til atriumgården, hvor der kan spilles kæmpeskak.

Vil I selv sørge for hele festen kan dette lade sig gøre ved leje af vores Center II.
Centret kan også bookes til de mindre selskaber på maks. 50 personer, hvor Pindstrup Centret sørger for forplejningen.
Kontakt os venligst for yderligere information og muligheder.

Dagsmøde

BRUNCH

Et bruncharrangement er oplagt til f.eks. barnedåb eller den tidlige fødselsdag.
Varighed op til 6 timer, hvorefter der betales ekstra timepris for
min. 2 servicemedarbejdere afhængig af selskabets størrelse.

Vi sørger for borddækning inkl. fyrfadsstager og vase med blomst.
I er altid velkomne til selv at pynte lokalet og bordene yderligere op.
Vin, spiritus og likør må gerne medbringes uden mérpris. Alle øvrige drikkevarer købes her.

Pris pr. voksen

kr. 398,00

Pris pr. voksen diætmenu (mere end 3 hensyn)

kr. 448,00

Pris pr. barn (3-11 år)

kr. 298,00

Pris pr. barn (3-11 år) diætmenu (mere end 3 hensyn)

kr. 348,00

FROKOSTARRANGEMENT

Et frokost arrangement er perfekt til konfirmation eller fejring af bryllups- eller mærkedage.
Varighed op til 8 timer, hvorefter der betales ekstra timepris for min. 2 servicemedarbejdere afhængig af selskabets størrelse.

Vi sørger for borddækning inkl. fyrfadsstager og vase med blomst. I er altid velkomne til
selv at pynte lokalet og bordene yderligere op. Vin, spiritus og likør må gerne
medbringes uden mérpris. Alle øvrige drikkevarer købes her.
Mulighed tilkøb af ”skrub af mad” samt fadølsanlæg.

Pris pr. voksen

kr. 498,00

Pris pr. voksen diætmenu (mere end 3 hensyn)

kr. 548,00

Pris pr. barn (3-11 år)

kr. 375,00

Pris pr. barn (3-11 år) diætmenu (mere end 3 hensyn)

kr. 425,00

AFTENARRANGEMENT

Vores aftenarrangement er ideelt til bryllupsfest eller fejring af den runde fødselsdag.
Varighed op til 8 timer, hvorefter der betales ekstra timepris for min. 2 servicemedarbejdere afhængig af selskabets størrelse.

Vi sørger for borddækning inkl. fyrfadsstager og vase med blomst. I er altid velkomne til
selv at pynte lokalet og bordene yderligere op. Vin, spiritus og likør må gerne
medbringes uden mérpris. Alle øvrige drikkevarer købes her.
Mulighed for tilkøb af natmad samt fadølsanlæg.

Pris pr. voksen

kr. 498,00

Pris pr. voksen diætmenu (mere end 3 hensyn)

kr. 548,00

Pris pr. barn (3-11 år)

kr. 375,00

Pris pr. barn (3-11 år) diætmenu (mere end 3 hensyn)

kr. 425,00

TILKØB

Sodavand - priser fra

kr. 15,00

Øl - priser fra

kr. 20,00

Husets vine pr. flaske

kr. 150,00

Natmad pr. person

kr. 100,00

Velkomstkaffe & kage, pr. person

kr. 45,00

Leje af soundbox

kr. 500,00

Ekstra personaletimer á

kr. 375,00
Kursusdøgn i dejlige værelser

FESTOVERNATNING

Invitér jeres gæster til at overnatte, så ingen skal køre hjem.
Gæsterne kan booke direkte hos os eller igennem jer.

Enkeltværelse

kr. 550,00

Dobbeltværelse

kr. 650,00

Leje af hus m/ 24 sengepladser

kr. 3000,00

Festmorgenmad, min. 20 personer

kr. 158,00

Forbehold for prisstigninger

På grund af den store usikkerhed omkring prisudviklingen i Danmark og verden i øvrigt,
tages der forbehold for prisstigninger forud for arrangementets afholdelse.
Reservationen er baseret på gældende priser på reservationstidspunktet.
En eventuel prisstigning inden arrangements afholdelse vil ikke kunne udgøre mere
end prisudviklingen i henhold til Danmarks Statistiks Nettoprisindeks.

Kontakt Pindstrup Centret

Direktør

Tina Buus Hansen
Mail: tbh@pindstrupcentret.dk
Tlf. 8639 6111

Receptionist & koordinator

Mie Jørgensen
Mail: post@pindstrupcentret.dk
Tlf. 8639 6111

Køkken

Anne-Mette Christiansen Bæch
Mail: abc@pindstrupcentret.dk
Tlf. 8639 6111

Pindstrup Centrets nyhedsbrev

Vi udsender nyhedsbrev 4-6 gange om året og du kan til enhver tid framelde dig igen